تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
کد خبر : 4754

عباس تقدسی نژاد مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب؛

شهر آفتاب میزبان سومین نمایشگاه ابزارآلات صنعتی، برقی و دستی

شهر آفتاب میزبان سومین نمایشگاه ابزارآلات صنعتی، برقی و دستی
عباس تقدسی نژاد مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب،ما باید از حالت برگزاری نمایشگاه‌های سنتی به سمت هوشمندسازی و استفاده از روش‌های نوین برویم، ظهور استارت آپ‌ها و بخش‌های نوآورانه پیشرفت کرده اما این بخش مغفول مانده و ما باید به این صنعت توجه کنیم و شهر آفتاب می‌تواند پیشتاز حضور شرکت‌های نوآورانه و استارت‌آپ در کشور باشد

 

به گزارش اقتصادی برتر،مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب با اشاره به برگزاری نمایشگاه زنجیره تامین ابزارآلات صنعتی، برقی و دستی، از تبدیل نمایشگاه شهر آفتاب به هاب بین‌المللی پارک‌های فناوری خبر داد.

عباس تقدسی نژاد  اظهار داشت: در راستای جلوگیری از نمایشگاه‌های تکراری و یا حضور غیردوستانه افرادی که فقط باعث افزایش شکاف‌ها بین دو مجموعه می‌شود، معتقدیم که نمایشگاه شهر آفتاب و سئول هر دو سرمایه‌های کشور هستند.

مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب ادامه داد: ما معتقدیم نمایشگاه‌ها باید ۳۶۰ روز و ۳۶۰ درجه باشد به گونه‌ای که مرکز دائمی تجاری برای بازاریابی تجاری در حوزه تولید برنامه ریزی شود و زمین‌های زیادی در مجموعه شهر آفتاب است که می‌توان این مرکز دائمی را ایجاد کرد.

تبدیل نمایشگاه شهر آفتاب به هاب بین‌المللی پارک‌های فناوری

وی از ایجاد تفاهم بین نمایشگاه بین‌المللی آفتاب، هاب فناوری ایران، وزارت علوم و رئیس سازمان پژوهش‌ها نیز خبر داد و گفت: این تفاهم‌نامه هفته آینده رونمایی می‌شود و قرار شده که مجموعه نمایشگاه شهر آفتاب، شمس آباد، فرودگاه امام و مرکز پژوهش‌های وزارت علوم به عنوان هاب مرکزی بین‌المللی پارک‌های فناوری کشور شود.

مدیر اجرایی سومین نمایشگاه صنعت ابزارآلات و ماشین آلات و تجهیزات وابسته از برگزاری این نمایشگاه در روزهای ۳۱ مرداد تا سوم شهریور خبر داد.

حمید گودرزی افزود: این نمایشگاه در فضای ۲۰ هزار متری نمایشگاه شهر آفتاب برگزار می‌شود که در این نمایشگاه زنجیره‌های بزرگ تامین ابزارآلات صنعتی، برقی و دستی حضور دارند و به جرات می‌توانیم بگوییم که این نمایشگاه زنجیره کاملی برای تامین مایحتاج کارخانه‌ها است و تمام بزرگان حوزه ابزار در این نمایشگاه حضور دارند که به عرضه محصولات خود می‌پردازند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.