تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
کد خبر : 3435

پرداخت سود همه سهامداران آریا ساسول از پنجم اردیبهشت‌ماه

پرداخت سود همه سهامداران آریا ساسول از پنجم اردیبهشت‌ماه

محمدرضا حیدرزاده گفت: مجمع این شرکت با گزارشی مطلوب و بدون هیچگونه بندی برگزار شد و سود ۹۰ درصدی به سهامداران شرکت اختصاص داده شد که  ۵ اردیبهشت‌ماه سود همه سهامداران پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا حیدرزاده در گفت‌وگو با رادیو سراسری با اشاره به اینکه شرکت پلیمر آریاساسول از تولیدکنندگان بزرگ پلی‌اتیلن در کشور است، اظهار کرد: این شرکت با دریافت خوراک اتان از پتروشیمی پارس محصولات اتیلن، پلی‌اتیلن سبک، پلی‌اتیلن متوسط و سنگین و C۳+ تولید می‌کند.

وی به نام‌گذاری سال ۱۴۰۲ به نام «مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: پلیمرآریاساسول در سال ۱۴۰۱ حدود یک میلیون و ۷۸۳ هزار تن محصول تولید کرد که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بنا داریم امسال این تولیدات را ۱۰ درصد افزایش دهیم به‌طوری‌که یک میلیون و ۹۵۸ هزار تن تولید محصول داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت پلیمرآریاساسول با بیان اینکه این شرکت از شرکت‌های برتر بازار سرمایه است و این افزایش تولید برای سهامداران آن بسیار با اهمیت است، ادامه داد: مجمع عمومی عادی سالیانه پلیمر آریاساسول نیز در هفته جاری برگزار شد و سود خوبی را به سهامداران خود پرداخت خواهد کرد.

حیدرزاده، پلیمر آریاساسول را شرکتی صادرات‌محور عنوان کرد و گفت: این شرکت پارسال حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد محصولات را در داخل و حدود ۷۵ تا ۸۰ درصد را صادر کرد و آریاساسول جزو ارزآورترین شرکت‌های پتروشیمی کشور است.

وی تأکید کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی انجام شده امسال هم ارزآوری مطلوبی برای کشور داشته باشیم همانطور که در سال ۱۴۰۱ درآمد عملیاتی شرکت از محل فروش محصولات نسبت به سال گذشته سه درصد رشد داشت به‌طوری که رکورد ادوار تاریخ آریاساسول شکسته شد.

مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول با اشاره به اینکه سال مالی این شرکت ۲۹ اسفندماه است، افزود: برگزاری مجمع شرکت بزرگی مانند آریاساسول با حجم مالی بالا در کمتر از یک ماه بسیار سخت است اما با تلاش شبانه‌روزی همکارانم در ایام نوروز و مدیریت زمان، مجمع شرکت در ۲۸ فروردین‌ماه امسال برگزار شد.

وی گفت: مجمع این شرکت با گزارشی مطلوب و بدون هیچگونه بندی برگزار شد و سود ۹۰ درصدی به سهامداران شرکت اختصاص داده شد که ۵ اردیبهشت‌ماه سود همه سهامداران پرداخت خواهد شد.

حیدرزاده درباره طرح‌های توسعه‌ای شرکت توضیح داد: پارسال با توجه به دو برابر شدن سرعت پیشرفت طرح‌های توسعه‌ای حدود ۱۵۰ نفر نیروی انسانی جذب مجموعه شد و امیدواریم با بهره‌برداری از دو واحد ۳۰۰ هزار تنی پلی‌اتیلن و جداسازی C۳+ تا اواسط سال آینده، ۱۱۰ میلیون دلار به سودآوری شرکت اضافه می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.