تاریخ انتشار : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
کد خبر : 3510

تخصیص پاداش به مشترکان زیر الگوی مصرف آب

تخصیص پاداش به مشترکان زیر الگوی مصرف آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: مشترکانی که کمتر از الگو و حد مجاز آب مصرف کنند، مشمول پاداش‌ خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، محسن اردکانی با بیان این‌که الگوی مصرف آب در استان تهران ۱۴ مترمکعب برای هر خانوار در ماه است، گفت: رعایت الگوی مصرف آب برای کمک به تأمین آب مورد نیاز استان تهران ضروری است و همه باید این مهم را مدنظر قرار دهند.

اردکانی به تشکیل قرارگاه آب در شرکت آب و فاضلاب استان تهران برای مدیریت بهتر آب اشاره و خاطرنشان کرد: قرارگاه آب دارای سه کمیته تأمین، توزیع و مدیریت مصرف آب است.

وی با بیان این‌که کمیته مدیریت مصرف بهینه در زمینه ارائه آموزش‌های لازم به مردم برای درست مصرف کردن فعالیت دارد، افزود: برای تأمین بخشی از آب تهران به دنبال منابع با کیفیت هستیم و در همین چارچوب برخی منابع آب زیرزمینی شهرداری‌ها، مراکز نظامی، مراکز دولتی و بخش خصوصی را در حال بررسی و کیفیت‌سنجی هستیم.

اردکانی خاطرنشان ساخت: تکمیل رینگ آبرسانی تهران، ساخت فاز دوم تصفیه‌خانه پنجم آب تهران و ارتقا و بازسازی تصفیه‌خانه‌های پنج‌گانه تهران از مهم‌ترین پروژه‌های افزایش تأمین آب تهران است که هم‌اکنون در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران تاکید کرد: به موازات تأمین پایدار آب، اقداماتی همچون نوسازی شبکه، افزایش حجم مخازن ذخیره آب، بهینه سازی فشار شبکه و … نیز در چارچوب مدیریت توزیع آب در استان تهران در حال اجراست.

اردکانی از تلاش برای علاج‌بخشی سد لار خبر داد و خاطرنشان ساخت: شرکت آب منطقه‌ای تهران در این زمینه اقدام‌هایی صورت داده و کارها دنبال می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.