تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
کد خبر : 5099

کاهش ۲۰میلیون مترمکعبی مصرف آب نسبت به مدت مشابه سال گذشته

کاهش ۲۰میلیون مترمکعبی مصرف آب نسبت به مدت مشابه سال گذشته

شرکت آب و فاضلاب استان تهران در اطلاعیه‌ای از مشارکت همدلانه و مسئولیت‌پذیری مردم شریف این استان در مدیریت مصرف آب در نیمه نخست امسال قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آبفای تهران، در این اطلاعیه آمده است؛ مردم شریف استان تهران در نیمه نخست امسال ۲۰ میلیون مترمکعب آب نسبت به مدت مشابه سال گذشته کمتر مصرف کرده‌اند که این مقدار معادل صرفه‌جویی شش لیتر در روز به ازای هر فرد در این استان است.

همچنین استان تهران که پنجمین استان خشک کشور در سال ۱۴۰۲ است تابستان را بدون هیچ قطع آب برنامه‌ریزی شده و با سربلندی سپری کرد و این امر جز با مشارکت مسئولانه و مدیریت مصرف آب مردم شریف این استان ممکن نبود.

در صورت تداوم این امر و مشارکت بیشتر شهروندان تهرانی علاوه بر جبران کمبود انباشته منابع آبی، استان تهران به عنوان استانی با شهروندان مسئولیت‌پذیر و نمونه در مدیریت مصرف آب شناخته خواهد شد.

شرکت آب و فاضلاب استان تهران ضمن تشکر از مشارکت مسئولانه مردم فهیم این استان و قدردانی از اعتمادشان به خادمین خود در این شرکت، از تمامی شهروندان محترم استان تهران درخواست کرد تا با تداوم این مشارکت و مدیریت مصرف آب حتی در ترسالی‌ها و فصول سرد سال، این شرکت را در مدیریت بهتر و بیش از پیش عرضه و تقاضای آب شرب استان یاری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.