تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
کد خبر : 4615

۵۰درصد پایتخت نشینان مشمول پاداش مدیریت مصرف برق شدند

۵۰درصد پایتخت نشینان مشمول پاداش مدیریت مصرف برق شدند

مدیرعامل توزیع برق پایتخت گفت: از هر دو واحد مسکونی در شهر تهران یک واحد مشمول دریافت پاداش ریالی مدیریت مصرف برق شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ”کامبیز ناظریان” مدیرعامل این شرکت با اعلام این که بالغ بر ۵۰ درصد از مشترکان خانگی شهر تهران مشمول دریافت پاداش ریالی مدیریت مصرف برق شده‌اند گفت: مجموع رقم پاداش تخصیص داده شده به مشترکان خانگی برق در شهر تهران که موفق شده‌اند مصرف برق خود را نسبت به سال گذشته کاهش دهند به رقم قابل توجه ۱۴۵ میلیارد تومان بالغ شده که نشان دهنده همکاری قابل ملاحظه تهرانی‌ها در اجرای طرح مدیریت مصرف برق در ساعات اوج بار بوده است.

ناظریان با قدردانی از همکاری قابل تقدیر تهرانی‌ها این همراهی را اقدامی مؤثر در حفظ پایداری شبکه توزیع برق سراسر کشور و تأمین انرژی مورد نیاز هموطنان دانست و گفت: امید داریم با تداوم این همکاری تا پایان فصل گرما شاهد کوچک‌ترین اختلالی در تأمین برق مشترکان نباشیم.

وی تعداد قبوض مشمول پاداش را در شهر تهران در حدود دو میلیون قبض عنوان کرد و گفت: میانگین کاهش مصرف برق توسط مشترکانی که مشمول پاداش شده‌اند در شهر تهران حدود ۲۵ درصد بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اشاره به این که افزایش کلی مصرف برق در کشور تمامی رکوردهای ثبت شده پیشین را شکسته است گفت: در چنین شرایطی بدون شک همراهی مشترکان خانگی توانسته است نقشی قابل ملاحظه در کنترل شرایط مزبور و حفظ پایداری شبکه انرژی داشته باشد و این مهم همراه با تلاش‌های شبانه روزی فعالان صنعت برق کشور و همچنین همکاری مشترکان صنعتی و اداری، به روشن نگاه داشتن چراغ خانه‌های هموطنانمان کمک کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.