تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
کد خبر : 4933

آبرسانی به بیش از ۲۰۰ موکب در ایام شهادت امام رضا(ع) انجام می‌شود

آبرسانی به بیش از ۲۰۰ موکب در ایام شهادت امام رضا(ع) انجام می‌شود

مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: جهت آبرسانی به زائران امام رضا (ع) اقدامات ویژه ای تدارک دیده‌ایم و پیش بینی می‌شود عملیات آبرسانی برای بیش از ۲۰۰ موکب انجام شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین اسماعیلیان با اشاره به در پیش بودن ایام سوگواری دهه پایانی ماه صفر اظهار کرد: این شرکت جهت آبرسانی به زائران امام رضا (ع) اقدامات ویژه‌ای تدارک دیده است و پیش‌بینی می‌شود عملیات آبرسانی برای بیش از ۲۰۰ موکب صورت پذیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد بیان کرد: یکی از اقدامات ویژه این شرکت در ایام دهه پایانی ماه صفر، اجرای شبکه انتقال و انشعاب آب جهت استفاده موکب‌های خدمت‌رسان واقع در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی و بویژه خیابان امام رضا و نیز رینگ پیرامونی حرم رضوی است.

وی با تأکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها جهت ارائه خدمات در ایام پایانی ماه صفر اظهار کرد: آبرسانی سیار به مواکب خدمت‌رسان به زائران پیاده در محورهای مواصلاتی منتهی به شهر مشهد و نیز آبرسانی به دیگر موکب‌های متفرقه سطح شهر مشهد در دستور کار این شرکت قرار دارد.

اسماعیلیان بیان کرد: خدمات آبرسانی در شهر مقدس مشهد به دلیل وجود بارگاه منور رضوی همواره شرایط ویژه‌ای دارد که یکی از این موارد حضور میلیونی زائران و مشتاقان حرم رضوی در ایام پایانی ماه صفر در این شهر است؛ از طرفی شهر مشهد در سال‌های اخیر و بویژه سال جاری با بحران شدید کمبود منابع آبی رو به رو است اما به لطف خدا و برنامه‌ریزی‌ها دقیق و اقدامات مؤثر و مستمر انجام شده، تاکنون مشکلی در این زمینه نبوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.