تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
کد خبر : 933

استقبال از کارگاه معرفی «چکنو» در نمایشگاه تراکنش ایران

استقبال از کارگاه معرفی «چکنو» در نمایشگاه تراکنش ایران

​کارگاه معرفی محصول «چکنو» بانک صادرات ایران با فعالان و علاقه‌مندان صنعت پرداخت در هشتمین نمایشگاه تراکنش برگزار و صدور و واگذاری چک به صورت عملی ارائه شد. مزایا و فرآیندهای استفاده از  «چکنو» چک امن دیجیتال بانک صادرات ایران در کارگاه معرفی محصول هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران در جمع فعالان صنعت پرداخت تشریح شد

استقبال از کارگاه معرفی «چکنو» در نمایشگاه تراکنش ایران

​کارگاه معرفی محصول «چکنو» بانک صادرات ایران با فعالان و علاقه‌مندان صنعت پرداخت در هشتمین نمایشگاه تراکنش برگزار و صدور و واگذاری چک به صورت عملی ارائه شد.

مزایا و فرآیندهای استفاده از  «چکنو» چک امن دیجیتال بانک صادرات ایران در کارگاه معرفی محصول هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران در جمع فعالان صنعت پرداخت تشریح شد و مورد استقبال قرار گرفت.
در این کارگاه که با استقبال فعالان بانکی کشور برگزار شد، مزایای چکنو، شمای کلی سامانه چکاد برای دریافت استعلام‌های لازم بانک مرکزی و ملاحظات مقررات مترتب بر چک، فرآیندهای صدور، معرفی جانمایی چکنو در همراه بانک صادرات ایران، فعال‌سازی و غیر فعال‌سازی، فرآیند‌های مبتنی بر امضای الکترونیکی، نقد کردن و انتقال «چکنو» برای حاضران ارائه و مراحل آن به صورت عملی به نمایش درآمد.
چک امن دیجیتال بانک صادرات ایران با نام تجاری «چکنو» برای اولین بار توسط این بانک در اختیار مشتریان و فعالان اقتصادی کشور قرار گرفته و بدون محدودیت در هر ساعت از شبانه‌روز قابلیت صدور، انتقال، نقد کردن و واریز به حساب ذی‌نفع را دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.