تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
کد خبر : 1873

حمایت بانک شهر از صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش

حمایت بانک شهر از صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش

بانک شهر با حضور در چهارمین نمایشگاه “حمایت از ساخت داخل در صنعت‌پتروشیمی، پالایش و پتروپالایشی” ضمن افزایش کمک ها و خدمات دهی به فعالان این صنعت، به معرفی دستاوردهای خود در حوزه مالی و بانکی خواهد پرداخت. چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش با هدف

حمایت بانک شهر از صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش

بانک شهر با حضور در چهارمین نمایشگاه “حمایت از ساخت داخل در صنعت‌پتروشیمی، پالایش و پتروپالایشی” ضمن افزایش کمک ها و خدمات دهی به فعالان این صنعت، به معرفی دستاوردهای خود در حوزه مالی و بانکی خواهد پرداخت.

چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش با هدف معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور در عرصه‌های گوناگون پتروشیمی از ۲۴ تا ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی جزیره کیش برگزار می شود.
انتقال دانش فنی و خدمات مهندسی، حمایت و استفاده از توان شرکت های دانش بنیان و نوآور، حمایت از صنایع ‌پائین دستی، توجه به نقش پژوهش و فناوری و توسعه ابزارهای مالی با هدف توسعه صنعت پتروشیمی و تبیین اهمیت و معرفی فرصت های سرمایه‌گذاری و نقش بانک ها و بازار سرمایه در تأمین مالی طرح‌ها و پروژه های این صنعت، از مهمترین محورهای این نمایشگاه است.
انجام نشست‌های تخصصی باحضور مدیران عالی شبکه بانکی و فعالان صنعت پتروشیمی به منظور بررسی مشکلات و ارائه راهکار‌ها و برگزاری پنل های تخصصی با موضوعات مختلف نیز از دیگر برنامه های چهارمین نمایشگاه “حمایت از ساخت داخل در صنعت‌پتروشیمی، پالایش و پتروپالایشی” است.
بانک شهر ضمن دعوت از تمامی کیشوندان، فعالان حوزه پتروشیمی و… برای بازدید از این نمایشگاه؛ در غرفه این بانک در سالن اصلی به معرفی دستاوردهای خود در نظام بانکی به ویژه خدمات بانکداری الکترونیک و همچنین تشریح فرصت‌های سرمایه‌گذاری و بسته های تامین مالی و تسهیلاتی می‌پردازد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.