تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
کد خبر : 2185

رونمایی از دو محصول جدید در بانک ایران زمین

رونمایی از دو محصول جدید در بانک ایران زمین

با حضور مدیران ارشد بانک ایران زمین و هلدینگ فناوری اطلاعات این بانک شرکت جهان ارقام پارس (جامپ) از دو محصول جدید رونمایی شد. در نخستین روز از  برگزاری‌ نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، دو محصول جدید، پلتفرم بانکداری دیجیتال فراز خدمتی جدید از شرکت توسعه فناوری های روز و کارت چند

رونمایی از دو محصول جدید در بانک ایران زمین

با حضور مدیران ارشد بانک ایران زمین و هلدینگ فناوری اطلاعات این بانک شرکت جهان ارقام پارس (جامپ) از دو محصول جدید رونمایی شد.

در نخستین روز از  برگزاری‌ نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، دو محصول جدید، پلتفرم بانکداری دیجیتال فراز خدمتی جدید از شرکت توسعه فناوری های روز و کارت چند منظوره جامپ پلاس خدمتی جدید از شرکت سابین تجارت آریا رونمایی شد. پلتفرم بانکداری دیجیتال فراز با شعار “مهاجرت از خدمات مبتنی بر تراکنش به خدمات مبتنی بر تجربه مشتری” این امکان را برای مشتری ایجاد کرده است تا بر اساس سبک زندگی و نیاز خود، سرویس های شخصی و مختص به خود دریافت کنند. لازم به ذکر است کارت چند منظوره جامپ پلاس کارتی ترکیبی در حوزه شتاب، تخفیف و اعتبار است که با اکو سیستمی یکپارچه فضایی برای استفاده چند منظوره از بن کارت را ایجاد کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.