تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
کد خبر : 1643

طرح گازرسانی به ۶ روستای کوهستانی شهرستان کلات آغاز شد

طرح گازرسانی به ۶ روستای کوهستانی شهرستان کلات آغاز شد

مشهد ـ همزمان با ششمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی طرح گازرسانی به ۶ روستای کوهستانی شهرستان کلات با حضور استاندار خراسان رضوی افتتاح و بهره‌برداری از آن آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ششمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی طرح گازرسانی به ۶ روستای کوهستانی شهرستان کلات صبح دوشنبه با حضور استاندار خراسان رضوی افتتاح و بهره‌برداری از آن آغاز شد.

استاندار خراسان رضوی در این مراسم در روستای تقی آباد با اشاره به اجرای طرح تحول روستایی در ۲ هزارو ۵۹۶ روستای استان اظهار کرد: یکی از طرح‌های تحولی استان در روستاهای بالای ۲۰ خانوار گازرسانی است که در کنار ۱۴ مؤلفه عمرانی و خدماتی دیگر در حال انجام است.

یعقوبعلی نظری افزود: در روستاهای پنج شهرستان موضوعات زیرساختی در حال اجرا است و از سوی دیگر اشتغال روستایی از دیگر موارد تأکیدی به فرمانداران شهرستان‌های خراسان رضوی است تا با توجه به ظرفیت‌ها و مزیت‌های هر منطقه روی آن تمرکز داشته باشند.

وی اظهار کرد: ظرفیت مردمی روستایی، در کنار ایجاد زیرساخت‌های لازم با پیگیری معیشت مردم ساکن در روستاها ارتباط دارد و حائز اهمیت است و در زندگی روستاییان تأثیر دارد.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: روستاها همچون گذشته باید مولد بوده و نیازی به شهرها نداشته باشند، همان گونه که در گذشته محصولات کشاورزی و دامداری داشتند، باید مولد شوند تا زندگی روستایی متناسب با فرهنگ و معاش روستایی فراهم شود.

وی افزود: موضوعات اجتماعی نیز حائز اهمیت است و نباید ناهنجاری‌های همچون اعتیاد، طلاق و افزایش سن ازدواج در محیط باصفای روستایی وجود داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.