تاریخ انتشار : جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۲۶
کد خبر : 5658

جليل مجاهد، رئیس انجمن تولیدکنندگان موتورسیکلت

عباس قاری

قانون استفاده بانوان از موتورسیکلت ارتباط مستقیم با ایجاد اشتغال دارد

قانون استفاده بانوان از موتورسیکلت ارتباط مستقیم با ایجاد اشتغال دارد
جليل مجاهد، رئیس انجمن تولیدکنندگان موتورسیکلت در گفتگوی ویژه "طرحی نو" در خصوص رشد تولید موتور سیکلت اظهار داشت: بزرگترین رشد موتور سیکلت را در این دوسال اخیر شاهد بودیم

به گزارش اقتصادی برتر،جليل مجاهد، رئیس انجمن تولیدکنندگان موتورسیکلت در گفتگوی ویژه “طرحی نو” در خصوص رشد تولید موتور سیکلت اظهار داشت: بزرگترین رشد موتور سیکلت را در این دوسال اخیر شاهد بودیم؛ در سال ۱۴۰۱ ، چهارصدوهفتاد و هفت هزار دستگاه موتور سیکلت تولیده شده است که نسبت به سال قبل ۸۰ درصد رشد داشته است. همچنین در سال ۱۴۰۲ نیز شاهد ۵۰ درصد افزایش رشد خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: اگر حاکمیت قانونی مبنی بر استفاده بانوان از موتورسیکلت تصویب نماید، ظرفیت تولید در سال اول دو برابر خواهد شد. در حال حاضر ۵۰درصد جامعه را از استفاده از موتور سیکلت محروم کرده‌ایم که این امر معضلات اجتماعی مانند استفاده بانوان بدون گواهینامه از موتور سیکلت را به همراه دارد.

مجاهد در ادامه افزود: اگر قانون استفاده بانوان از موتورسیکلت تصویب شود، ۲۰ هزار اشتغالی که اکنون در صنعت موتور سیکلت ایجاده شده است تبدیل به ۴۰ هزار فرصت شغلی مستقیم خواهد شد.

وی در پایان درخصوص قیمت موتور سیکلت خاطرنشان کرد: از ابتدای تیرماه تا انتهای آبانماه قیمت موتورسیکلت حداقل ۴۰ درصد کاهش پیدا  کرده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.