تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
کد خبر : 4539

مدیریت مصرف برق خوزستان در پیک اول گرما با موفقیت سپری شد

مدیریت مصرف برق خوزستان در پیک اول گرما با موفقیت سپری شد

اهواز – استاندار خوزستان گفت: خوشبختانه مدیریت مصرف برق در پیک اول گرما با موفقیت سپری شده و نیروگاه‌ها با ظرفیت کامل در حال کار هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب صبح امروز یکشنبه در نشست مدیریت مصرف برق در خوزستان اظهار کرد: خوشبختانه گزارش‌های خوبی در زمینه مدیریت مصرف برق در تابستان ارائه شده است و باید از مردم استان و همچنین صنایع چه در بخش خصوصی و چه در بخش‌های دولتی و عمومی، بابت این همراهی تشکر و قدردانی کنیم.

وی افزود: امسال شدت گرما در سطح جهان در تابستان بسیار زیاد بوده است و بالطبع در کشور ما نیز همین شرایط برقرار بوده است. در نتیجه همه ما باید تا پایان فصل گرما در مصرف برق مدیریت لازم را داشته باشیم و با مسئولان شرکت‌های توزیع و انتقال برق و نیروگاه‌ها، همکاری صورت گیرد.

حسینی محراب تاکید کرد: همه ادارات با کاهش لامپ‌های روشن و خاموشی کولرها در پایان ساعت اداری در این مسیر همراهی داشته باشند. توصیه و درخواست ما این است که برای پیشگیری از بروز خاموشی و تحمیل بار سنگین و بروز سوانح بر شبکه، حداکثر صرفه جویی در مصرف برق انجام شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: خوشبختانه پیک اول گرما با موفقیت سپری شده است و نیروگاه‌ها با ظرفیت کامل در حال کار هستند اگر چه صنایع طی این مدت متحمل خسارت شدند که پیگیری لازم در این خصوص انجام می‌شود در عین حال با پایان فصل گرما، تسهیلاتی برای صنایع در نظر گرفته خواهد شد.

حسینی محراب عنوان کرد: ما در زمینه انرژی در همه بخش‌ها، کشور پرمصرفی هستیم و حل این مساله نیاز به آگاهی، آموزش و فرهنگ سازی با کمک نخبگان و هنرمندان دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.