تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۲۶
کد خبر : 1528

نیروگاه ۱۰ مگاواتی دامغان افتتاح شد

نیروگاه ۱۰ مگاواتی دامغان افتتاح شد

دامغان- نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: طی مراسمی با حضور وزیر نیروی کابینه سیزدهم نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی پاسارگاد در جنوب شهرستان دامغان به بهره‌برداری رسید.

علی اکبر علیزاده برمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر، با حضور وزیر نیرو در دامغان یک پروژه نیروگاهی به بهره‌برداری رسید، بیان داشت: نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی پاسارگاد در جنوب شهرستان افتتاح شد.

وی با بیان اینکه نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی پاسارگاد در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار احداث شده است، افزود: اعتبار ارزی این پروژه شش میلیون یورو برآورد شده است.

نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه این طرح توسط بخش خصوصی احداث و برای چهار نفر شغل ایجاد کرده است، تاکید داشت: ظرفیت نیروگاه‌های خورشیدی در شهرستان دامغان به واسطه بهره‌مندی از آفتاب یکی از مسائلی است که همواره باید جذب سرمایه گذار بیشتر در آن می‌بایست تلاش کرد.

به گزارش مهر، قرار است محرابیان وزیر نیروی کابینه سیزدهم در ادامه سفر خود به استان سمنان یک طرح دیگر را در دامغان افتتاح و یک طرح را هم کلنگ زنی کند همچنین محرابیان در ادامه سفر خود وارد شهرستان شاهرود و سپس سرخه خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.