تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
کد خبر : 5722

هیچ کمبود گاز مایعی در سیستان و بلوچستان وجود ندارد

هیچ کمبود گاز مایعی در سیستان و بلوچستان وجود ندارد

معاون نظارت بر عملیات بهره‌برداری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفت گفت: سوخت رسانی به تمامی نقاط سیستان و بلوچستان در حال انجام است و هیچ گونه کمبود گاز مایع در این استان وجود ندارد.

محسن شاهرخی، معاون نظارت بر عملیات بهره‌برداری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه سوخت رسانی به تمامی نقاط سیستان و بلوچستان در حال انجام است و هیچ گونه کمبود گاز مایع وجود ندارد، گفت: گاز مایع هیچ محدودیتی ندارد و طی بازرسی‌های انجام گرفته از نقاط مرزی سوخت رسانی به صورت عادی و بدون تغییر سهمیه و قیمت در حال انجام است.

وی ادامه داد: خانوارهای استان سیستان و بلوچستان چندین سال است که اطلاعات خود را ثبت کرده‌اند و طبق قانون مجلس بر اساس مصوبه هیئت وزیران مکلف هستیم افرادی که بی بهره از گاز شهری هستند، گاز مایع را برای مصارف پخت و پز و نفت سفید برای مصارف گرمایشی خانوارها تأمین کنیم.

شاهرخی خاطر نشان کرد: در چندین سال گذشته به دلیل اینکه این منطقه فاقد گاز شهری است مردم بر اساس اطلاع رسانی‌های صورت گرفته ثبت نام خود را تکمیل کردند و این طرح از چندین سال قبل در حال اجرا است و مردم با استفاده از کالا برگ‌هایی که در دست دارند اقدام به دریافت نفت سفید می‌کنند. برای گاز مایع هم با مراجعه به شرکت‌های توزیع کننده گاز مایع که در سطح استان فعالیت دارند و اطلاعات را دارا هستند و با استعلام از سازمان هدفمندی یارانه‌ها اطلاعات به صورت هوشمند دریافت می‌شود و در نهایت پس از تکمیل ثبت نام باید کارت بانکی را برای انجام تراکنش بدهد و پس از دریافت تراکنش گاز مایع خود را دریافت می‌کنند.

به گفته این مقام مسئول اطلاع تمامی خانوارها ثبت است مگر اینکه زوج‌های جوان نو خانه برای ثبت اطلاعات خود باید اقدام به ثبت نام و درخواست سوخت کنند.

وی در رابطه با چگونگی عملکرد شرکت‌های توزیع کننده خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه مسئولیت شرکت‌های توزیع کننده با سازمان صنعت معدن و تجارت است و به صورت قطعی نمی‌توان در مورد آنها نظر داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.