تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳
کد خبر : 2730

“کارنو” نوآوری برتر ایرانی شناخته شد

“کارنو” نوآوری برتر ایرانی شناخته شد

بسته ارزش”کارنو” بانک تجارت لوح زرین نوآوری برتر ایرانی را در هفتمین دوره جشنواره ملی نوآوری ایرانی کحه به همت دفتر توسعه فناوری‌ها و نوآوری‌های دانشگاه صنعتی شریف (تکنو شریف) برگزار شد در سال ۱۴۰۱ به خود اختصاص داد. معاون مدیرعامل بانک تجارت در امور مشتریان بانکداری شخصی در حاشیه این جشنواره به مزایای بسته

“کارنو” نوآوری برتر ایرانی شناخته شد

بسته ارزش”کارنو” بانک تجارت لوح زرین نوآوری برتر ایرانی را در هفتمین دوره جشنواره ملی نوآوری ایرانی کحه به همت دفتر توسعه فناوری‌ها و نوآوری‌های دانشگاه صنعتی شریف (تکنو شریف) برگزار شد در سال ۱۴۰۱ به خود اختصاص داد.

معاون مدیرعامل بانک تجارت در امور مشتریان بانکداری شخصی در حاشیه این جشنواره به مزایای بسته کارنو اشاره داشت و گفت: بانک تجارت در بسته ارزش کارنو با تلفیق تکنولوژی، دانش مالی و اصلاح فرآیند‌های کسب‌وکار توانست ارزش قابل توجه و رفاه مالی را برای کارکنان شرکتها به ارمغان آورد.

امیرحسین داودیان تصریح کرد: نوآوری جنبه‌های مختلفی دارد؛ یکی از جنبه‌هایی که ما در بانک تجارت روی آن تمرکز کرده‌ایم، نوآوری در مدل کسب‌و‌کار است تا از این طریق و با استفاده از تکنولوژی و دانش مالی برای مشتریان خود محصولات نوآورانه طراحی و ارائه کنیم.

درباره جشنواره نوآوری برتر ایرانی

جشنواره نوآوری برتر ایرانی با شناسایی، انتخاب، ممیزی و احراز برترین نوآوری‌های شرکت‌های ایرانی در چهار بخش نوآوری در محصول، نوآوری در خدمت، نوآوری در فرآیند و نوآوری در کسب‌وکار، زمینه معرفی و تقدیر از تلاشگران حوزه صنعت و کسب‌وکار را فراهم آورده و از طریق شناخت نقاط قوت و قابل بهبود، فرآیند نوآوری در شرکت‌های ایرانی را تسهیل می‌کند. جایگاه و اثرگذاری ویژه نوآوری‌های منتخب، تمرکز بر نوآوری‌های مشتری‌محور و تمرکز بر محتوای بومی نوآوری‌ها هم از جمله رویکرد‌های اساسی این جشنواره به شمار می‌رود.

کارنو چیست؟

بسته ارزش کارنو شامل محصولات و ابزار متنوع مالی است که براساس نیاز سازمان‌ها و در راستای تامین رفاه مالی پرسنل سازمان‌ها طراحی و ارائه شده است. سازمان‌های متقاضی استفاده از بسته ارزش کارنو می‌توانند از طریق آدرس https://www.tejaratbank.ir/personal-banking/karno/karnovam

ثبت نام یا با شماره تماس ۲۰-۸۶۰۷۶۰۱۸-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.