تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
کد خبر : 3287

کاهش ۱۰ درصدی مصرف آب مشترکان بد مصرف تهرانی

کاهش ۱۰ درصدی مصرف آب مشترکان بد مصرف تهرانی

اجرای طرح ایجاد محدودیت برای مشترکان بدمصرف تهرانی در سال گذشته توانست ۱۰ درصد میانگین مصرف هر خانوار را نسبت به زمان شروع طرح کاهش دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آبفای استان تهران، معاون درآمد و امور مشترکین آبفای استان تهران با اشاره به اثربخش‌بودن این طرح گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون افزون بر ۴۳ هزار واحد خانگی و غیر خانگی بد مصرف با محدودیت موقت قطع آب مواجه شده‌اند.

سیدرسول باقری با بیان این‌که مدیریت مصرف آب ویژه یک فصل خاص نیست، افزود: اجرای این طرح تا زمان تغییر رفتار مشترکان بد مصرف ادامه خواهد داشت.

باقری ادامه داد: میزان مشترکان بد مصرف در استان تهران نسبت به شروع این طرح بیش از ۳۵ درصد و نسبت به میانگین سال گذشته ۳۰ درصد کاهش داشته است.

معاون درآمد و امور مشترکین آبفای استان تهران ادامه داد: سال گذشته افزون بر ۱۷ هزار اشتراک غیرمجاز در استان تهران شناسایی شد که از این تعداد ۷۰۰۰ انشعاب تبدیل به مجاز، ۹۰۰۰ انشعاب قطع و ۱۰۰۰ انشعاب نیز اصلاح شده است.

او خاطرنشان کرد: با شناسایی و برخورد با این دسته از مشترکان غیرمجاز، از هدر رفت ۴۰۰۰ مترمکعب آب در شبانه‌روز جلوگیری شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.