تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۹:۲۷
کد خبر : 795

پایداری شبکه گاز در شهرستان تربت حیدریه

پایداری شبکه گاز در شهرستان تربت حیدریه

تربت حیدریه ـ فرماندار تربت حیدریه گفت: شرایط فعلی گاز مصرفی شهرستان تثبیت ودر وضعیت مطلوب است وتاکنون هیچ گونه افت فشار وقطعی گاز مصارف خانگی نداشته ایم.

علی اکبر کی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: با توجه به جبهه هوای سرد که طی چند روز اخیر برپهنه کشور حاکم شده است این اتفاق همراه با افزایش مصرف گاز بود، که باعث شد برخی شهرستان های اطراف با افت فشار گاز مواجهه شوند که خدا را شکر شهرستان تربت‌حیدریه تاکنون با چنین مشکلی مواجهه نشده است.

فرماندار شهرستان تربت حیدریه با بیان اینکه با تدابیر اندیشیده شده با کمترین میزان ممکن قطعی گاز در مشترکین غیر خانگی مواجه بودیم‌، تاکید کرد: با تلاش های صورت گرفته توسط تمامی عوامل مدیریت بحران شهرستان، امیدواریم که با موفقیت شاهد عبور از این وضعیت باشیم.

وی افزود: با پایش های صورت گرفته و تلاش های انجام شده توسط اعضای محترم مدیریت بحران، شهرستان تربت حیدریه در وضعیت مطلوبی در حوزه مدیریت بحران قرار دارد.

کی پور گفت: اگر روز گذشته در برخی محلات شهر قطع موردی گاز اعلام شد، علت آن افت فشار گاز ویخ زدن علمک ها بود که به موقع مشکل رفع شد.

فرماندار تربت حیدریه تصریح کرد: برای جلوگیری از قطع گاز مشترکین خانگی، گاز شرکت ها، موسسات خدماتی، مدارس و… قطع شده است و برای برخی مساجد محدودیت هایی تعیین شده است.

وی بیان کرد: لذا لازم است مردم با پوشیدن لباس گرم و کاهش دمای بخاری در مصرف گاز صرفه جویی داشته باشند تا بعد از این هم دچار مشکلات افت فشار گاز نشویم.

ریگلاتور برخی علمک ها در تربت حیدریه قطع شد

در همین رابطه همچنین امیر فرزانه، رئیس شرکت گاز ناحیه تربت‌حیدریه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هیچ گونه یخ زدگی علمک نداشته ایم و تعویض ریگلاتور در اثر کاهش شدید دما بوده است.

رئیس شرکت گاز ناحیه تربت‌حیدریه فرزانه بیان کرد: روز گذشته به دلیل برودت هوا ریگلاتور برخی علمک ها قطع شد که با تلاش همکاران وضعیت به حالت عادی بازگشت.

وی گفت: اگر در حال حاضر گاز بخش خانگی منطقه تربت حیدریه با فشار نرمال در مدار توزیع قرار دارد اما باز هم از عموم تقاضا داریم در مصرف گاز نهایت صرفه جویی را داشته باشند.

فرزانه افزود: دیروز ۱۰ اکیپ و امروز به دلیل وضعیت مطلوب گاز ۵ اکیپ در حال خدمات دهی به همشهریان می‌باشند وبنا شرایط وضعیت گاز شهرستان تعداد اکیپ ها تغییر می‌کند وهمچنین گروهای تعمیراتی شرکت گاز ناحیه تربت‌حیدریه ۴ برابر شده است که حدود ۷۰ ایستگاه تی سی جی و ۱۹ ایستگاه سی جی اس در کل چهار شهرستان مشغول فعالیت هستند.

رئیس شرکت گاز ناحیه تربت‌حیدریه استفاده از گاز طبیعی را سهم همه بخش های مصرفی دانست و گفت: باید با مدیریت درست و صحیح گاز زمینه بهره مندی همه مردم فراهم شود.

وی بیان کرد: با وجود کاهش دما و بروز یخبندان خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی در سطح منطقه رخ نداده است

فرزانه گفت: با وجود محدودیت های ایجاد شده برای صنایع و صنوف مختلف تربت حیدریه؛ گاز بخش خانگی وصل است و به طور اساسی تمام انرژی ماموران و کارکنان شرکت گاز برای حفظ پایداری مصارف خانه های مسکونی مردم است که متاسفانه برخی واحدهای صنفی تربت حیدریه همکاری لازم را با شرکت گاز ندارند و خودسرانه با دستکاری در علمک و رگلاتورها مشکلاتی را به وجود می آورند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.