تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
کد خبر : 4689

۷۲ ایستگاه شارژ سریع خودرو در تهران راه‌اندازی می‌شود

۷۲ ایستگاه شارژ سریع خودرو در تهران راه‌اندازی می‌شود

سمنان – وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: در راستی حرکت به سمت خودروهای برقی ۷۲ ایستگاه شارژ سریع خودرو تا هفته دولت در تهران راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علی آبادی عصر پنج شنبه در حاشیه دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن اشاره به برنامه‌های وزارت صمت در خصوص خودروهای برقی، بیان کرد: زیرساخت‌های لازم برای برقی شدن خودروها فراهم می‌شود.

وی ابراز داشت: برای تحقق این مهم نیازمند ایستگاه‌های شارژ خودرو برقی نیز هستیم که این اقدام در دستور کار قرار دارد.

وزیر صمت ضمن بیان اینکه ۷۲ ایستگاه شارژ سریع خودرو در تهران تا هفته دولت راه اندازی می‌شود، افزود: روی آوردن به این سمت و سو به شدت باصرفه اقتصادی است.

علی آبادی بابیان اینکه انتظارات مردم از خودرو باکیفیت قابل درک است، ابراز داشت: تمام موضوع متوجه خودروساز نیست و عواملی از جمله نظارت نیز دخیل است.

وی ضمن بیان اینکه به خودرو سازان گفته شده که به سمت تولید خودروهای برقی باید گام بردارند، تصریح کرد: می‌بایست هم راستای سایر کشورها گام برداشت و تولید این خودروها در کشور افزایش یابد.

عضو کابینه سیزدهم با بیان اینکه مشکلی برای تأمین برق خودروهای برقی نیست، افزود: از پریز پنج آمپر برق به راحتی می‌توان برای شارژ خودروهای برقی در مناطق روستایی و شهری استفاده کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.