تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
کد خبر : 1909

شکسته شدن رکورد تولید ۴ سال اخیر در شرکت تولید رینگ سایپا / شکسته شدن رکورد ارسال مجموعه چرخ به شرکت های خودروساز/ رکورد تولید روزانه و ماهانه در ۴ سال اخیر شکسته شد

شکسته شدن رکورد تولید ۴ سال اخیر در شرکت تولید رینگ سایپا / شکسته شدن رکورد ارسال مجموعه چرخ به شرکت های خودروساز/ رکورد تولید روزانه و ماهانه در ۴ سال اخیر شکسته شد

مدیرعامل شرکت تولید رینگ سایپا از شکسته شدن رکوردهای تولید سالیانه، ماهانه و روزانه طی ۴ سال اخیر در شرکت تولیدرینگ سایپا خبر داد.

 به گزارش اقتصادی برتر به نقل از سایپانیوز، مظفر فروتن با بیان مطلب فوق، افزود: در راستای تأکید مدیریت ارشد گروه و با هدف تحقق استراتژی ها و اهداف کلان از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه تعداد ۳ میلیون و ۹ هزار و ۱۰ حلقه چرخ خودرو تولید، مونتاژ و در اختیار خودروسازان قرار گرفت که این میزان در کل سال قبل تعداد ۲ میلیون و ۸۹۸ هزار و ۸۶۹ حلقه بوده است.

او افزود: از مجموعه چرخ های تولید شده ۹۳ درصد مربوط به خودروهای سبک و ۷ درصد مربوط به خودروهای نیمه سنگین و سنگین بوده است.

 فروتن تصریح کرد: توجه به شعار سال “تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین” استراتژی اصلی شرکت تولید رینگ سایپا بوده و در همین راستا مواردی چون: عرضه محصولات باکیفیت و منطبق با استانداردهای ملی و جهانی، رعایت قوانین و مقررات مدیریت کیفیت در صنایع خودرو، برقراری سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی، نوآوری، خلاقیت، تکیه بر دانش بومی، استفاده از منابع ملی، تشکیل زنجیره تولید، تلاش برای کاهش ضایعات، افزایش بهره وری، کاهش هزینه ها و رضایت مشتریان از دستاوردهای مهم این شرکت بوده است.

او افزود: با همکاری و تلاش کارکنان زحمتکش شرکت تولیدرینگ سایپا در همه سطوح سازمانی، برای اولین بار از سال ۱۳۹۸ به رکورد ماهانه ۳۵۹ هزار و ۶۹ حلقه مونتاژ مجموعه چرخ در آذرماه سال ۱۴۰۱ رسیده ایم که این رکورد در ۴ سال گذشته سابقه نداشته است. همچنین رکورد ارسال مجموعه چرخ به خودروساز در طول یک روز به میزان ۱۶ هزار و ۷۳۲ حلقه در ماه جاری اتفاق افتاد که در طول ۴ سال گذشته بی سابقه بوده است.

مدیرعامل شرکت تولیدرینگ سایپا با بیان اینکه این شرکت به عنوان بزرگترین مجموعه تولید رینگ و مونتاژ رینگ و لاستیک با در اختیار داشتن خطوط اتوماتیک مونتاژ مجموعه چرخ و استفاده از دانش بومی و نیروی انسانی ماهر قابلیت رقابت با نمونه های خارجی را دارا است، افزود: تأمین مواد اولیه داخلی، زیرساخت های بهره برداری و نیروی متخصص و ماهر از مزیت های اساسی و عامل ارتقای کیفیت در این شرکت است.

او تصریح کرد: شرکت تولیدرینگ سایپا در هفته ابتدایی بهمن ماه، موفق به صدور فاکتور برای بیش از ۲۰ هزار دستگاه خودروسواری و تجاری در کشور شده است به طوری که آمار صدور فاکتور از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش ۴۰ درصدی را نشان می دهد.

فروتن افزود: شرکت تولیدرینگ سایپا در نظر دارد با تکیه بر افزایش بهره وری، کاهش هزینه ها و به کارگیری حداکثری از ظرفیت های موجود جهت افزایش ظرفیت تولید با کیفیت در سال آینده اقدام کرده و همسو با استراتژی های کلان گروه سایپا با اجرای پروژه های جدید در ارتقای فن آوری، توسعه محصول و توسعه بازار گام های مؤثرتری بردارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.