تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۱۷
کد خبر : 4372

اعضای هیأت مدیره انجمن تخصصی صنایع همگن بتن آماده و قطعات بتنی استان البرز انتخاب شدند

اعضای هیأت مدیره انجمن تخصصی صنایع همگن بتن آماده و قطعات بتنی استان البرز انتخاب شدند
مجمع عمومی عادی انجمن تخصصی صنایع همگن بتن آماده و قطعات بتنی استان البرز به منظور تعیین سمت‌های هیات مدیره جدید در محل انجمن بتن این استان در کرج تشکیل جلسه داد

به گزارش اقتصادی برتر،مهدی کیهانی از شرکت پارس لانه برای دومین بار با رای اعضا بعنوان رئیس هیئت مدیره انجمن تخصصی صنایع همگن بتن آماده و قطعات بتنی استان البرز انتخاب شد.

این جلسه که روز سه شنبه ۲۰تیر ماه ۱۴۰۲ بر گزار شد اعضای این انجمن مهدی کیهانی را برای دومین بار به عنوان رییس هیئت مدیره انتخاب کردند که به مدت ۴ سال مسئولیت این انجمن را در استان البرز به عهده خواهد داشت .

در این نشست شهریار ظهوری از شرکت آپتوس به عنوان نایب رئیس ، جعفر سلیمانی از شرکت مرصوص بتن ،مجید حق داری از شرکت جهان بتن ، مهدی شعبانی از شرکت پاسارگاد بتن به عنوان اعضا هیئت مدیره انتخاب شدند.

همچنین شریف حمید وند به عنوان دبیر انجمن صنفی صنایع همگن بتن آماده و قطعات بتنی استان البرز انتخاب شد.

مهدی کیهانی با قدردانی از اعضای هیئت مدیره به اهداف این انجمن اشاره کرد و گفت : ما در تمام صنایع نمایندگانی داریم و نقش نظارتی ما به تولید بسیار حائز اهمیت بوده و همین نظارت موجب تولید محصولات کیفی و استاندارد را در پی داشته است .

رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن بتن آماده و قطعات بتنی استان البرز افزود : با كوشش درجهت استيفاي حقوق و خواستهاي مشروع و قانوني اعضاء از طريق ايجاد زمينه هاي مساعد به منظور نيل به اهداف انجمن و همچنین جمع آوري اطلاعات،بررسي وتحقيق درباره مشكلات ، شناخت ونيازهاواولويتهای صنعت ساختمان این انجمن تاسیس گردیده و تاکنون توانسته موفقیت های خوبی را کسب نماید .

وی برنامه ريزي براي تأمين نيازهاي صنفي، آموزش،توسعه وگسترش فعاليتها و كوشش درارتقاءبهره وري منابع و ظرفيت توليد،انتقال نوآوري تكنولوژيك از دیگر اهداف این انجمن بیان کرد .

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.