تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
کد خبر : 5719

افتتاح اتوخسروانی شعبه خیابان جمهوری

افتتاح اتوخسروانی شعبه خیابان جمهوری
مجموعه اتوخسروانی در راستای ارائه خدمات مطلوب و موثر به مشتریان خود در سطح کشور هشتمین شعبه خود در خیابان جمهوری تهران را افتتاح کرد
به گزارش اقتصادی برتر؛اتوخسروانی نامی آشنا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش‌در ایران است. سالهاست که این نام با اعتبار و خلاقیت در متدهای فروش گره خورده و همواره در حال توسعه بوده است.

علی خسروانی مالک مجموعه بزرگ اتوخسروانی، با اشاره به مولتی برند بودن شعبه خیابان جمهوری  گفت: هدف از افتتاح این شعبه، توسعه شبکه نمایندگی های فروش خودرو‌ در سطح کشور است و‌ به زودی سایر شعب نیز در تهران و شهرستانها افتتاح خواهد شد.

علی خسروانی مدیر این مجموعه در مراسم افتتاح این شعبه با اعلام این خبر افزود: در راستای توسعه جغرافیایی و پوشش مناطق مختلف، شعبه اتوخسروانی در خیابان جمهوری تهران آماده خدمات رسانی به مشتریان خواهد بود.

علی خسروانی با اشاره به انتخابات اتحادیه فروشندگان و‌ نمایشگاه های خودرو گفت : باید تشکل‌های صنفی را طبق قانون به رسمیت بشناسیم و در تصمیم‌گیری‌ها از نظرات کارشناسی آن‌ها استفاده کنیم وی در ادامه گفت انتخابات هیئت مدیره اتحادیه بسیار مهم است.

یکی از چالش های موجود در بازار، بی قانونی در آگهی های خودرو است، نباید به افرادی که مجوز فعالیت قانونی ندارند و از راه دلالی خانگی و بدون پرداخت مالیات خرید و‌ فروش خودرو می کنند، اجازه انتشار تعداد زیاد آگهی بدهند. چند میلیون‌ نفر کار خرید و فروش‌متشین می کنند، اما تنها ۱۵۰۰ نفر مجوز قانونی و‌ رسمی برای این کار دارند که همگی موظف به انجام دقیق تکالیف مالیاتی خودهستند و گاها در حق آنها ظلم می شود. موضوعات از این دست باید در اتحادیه  مورد بررسی و‌ تصمیم گیری قرار بگیرد.

وی‌ در خصوص تسهیل اخذ مجوز گفت: این اقدام دولت خوب است، اما باید تخصص، تجربه و اهلیت افراد متقاضی این فعالیت همموزد بررسی و آزمون قرار گیرد. نقش مهارت باید جدی گرفته شود.

علی خسروانی در پاسخ به سوال خبرنگاران بابت افزایش چشمگیر‌ نمایشگاه های خودرو در سطح تهران گفت: هر جا که رویداد تورمی اتفاق بیفتد، هجوم افراد به آن کسب و‌ کار را رقم می‌ زند. در دورانی که تورم بر قیمت خودرو حاکم بود، به طور چشمگیری حوزه نمایشگاه داری‌ رونق پیدا کرد، اما‌ الان روند آن‌ نزولی شده است.

اتوخسروانی اولین برند زنجیره ای بازار خودرو

میلاد عتیقه چیان مدیر بازاریابی مجموعه های اتوخسروانی و اتوشناس نیز در حاشیه مراسم افتتاح هشتمین شعبه اتوخسروانی در خیابان جمهوری افزود: مجموعه اتوخسروانی در تلاش است تا به عنوان اولین برند زنجیره‌ای خرید و فروش خودرو در سطح کشور، رویکردهای جدید و متمایزی را در بازار خودرو دنبال کند و توسعه شعب نیز در همین راستا صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون در حال بررسی و ارزیابی پیشنهادات و درخواست‌های متقاضیان برای توسعه شعب اتوخسروانی و اتوشناس در نقاط مختلف کشور هستیم، افزود: در حال حاضر شعب این مجموعه در استان‌های البرز و کرمان دایر و در حال فعالیت است و به زودی اخبار جدیدی مبنی بر راه‌اندازی شعب جدید در دیگر استان‌ها منتشر خواهد شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.