تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
کد خبر : 2667

امضای ۳ قرارداد و یک تفاهمنامه معدنی در مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران

امضای ۳ قرارداد و یک تفاهمنامه معدنی در مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران

مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران ۳ قرارداد در بخش معدن و یک تفاهم نامه در بخش نوآوری و فناوری با شرکت های فولاد سنگان، مس جانجا، اکسین سپهران پایا و توسعه و تجارت الکترونیک منعقد کرد.

 به گزارش اقتصادی برتر به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، آیین امضای این قراردادها و تفاهم نامه همکاری پیش از ظهر امروز در مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی و با حضور مرتضی هاشم‌پور سرپرست این مرکز و نمایندگان شرکت های نامبرده برگزار شد.

ارایه خدمات آزمایشگاهی و تحقیقات فرآوری مواد معدنی
موضوع قرارداد مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران با شرکت فولاد سنگان در زمینه ارایه خدمات تخصصی و دانش بنیان و مشاوره در انجام درخواست های کارفرما در خصوص آزمایش ها، مطالعات و تحقیقات فرآوری پرعیارسازی مواد معدنی است. همچنین ارزشیابی و اعتبارسنجی گزارش های ارایه شده توسط کارفرما، عارضه یابی و بهینه سازی، پژوهش و توسعه فناوری در حوزه معدن و صنایع معدنی در فولاد سنگان، از دیگر مفاد این قرارداد همکاری است.

انجام مطالعات فرآوری کانسنگ مس-طلا
انجام مطالعات فرآوری کانسنگ مس-طلا معدن مس جانجا با روش لیچینگ و هیپ لیچینگ موضوع قرارداد همکاری بین مرکز تحقیقات فرآوری با شرکت مس جانجا است. هدف از انجام این آزمایش ها انجام مطالعات امکانسنجی فرآوری و همچنین طراحی مدار فرآوری مس و طلا برای نمونه های مختلف محدوده جانجا در استان سیستان و بلوچستان است.

انجام تست سیکلون واسطه سنگین سیار
از دیگر قراردادهای منعقد شده در این آیین، می توان به قرارداد بین مرکز تحقیقات فرآوری و شرکت اکسین سپهران پایا اشاره کرد که موضوع آن انجام تست فرآوری فروکروم به وسیله دستگاه سیلیکون واسطه سنگین سیار مرکز در محل کارخانه فروکروم جغتای و آموزش پرسنل معرفی شده از طرف شرکت مذکور است.

توسعه حوزه نوآوری و فناوری
در این مراسم امضای تفاهم نامه توسعه همکاری های مشترک در حوزه نوآوری و فناوری بین مرکز تحقیقات فرآوری و شرکت بین المللی توسعه تجارت و الکترونیک امضا شد. ایجاد ارتباط سازمان یافته بین گروه کسب و کارهای نوین آن و مرکز تحقیقات به منظور هم افزایی دستاوردهای دوطرف، تسهیل امور مربوط به نوآوری و فناوری در معدن و صنایع معدنی و حمایت از ایده های خلاقانه و تجاری سازی طرح های ارزش آفرین از اهداف این تفاهم نامه است.
مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران از زیرمجموعه های ایمیدرو محسوب می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.