تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
کد خبر : 3452

اولین گام گهرزمین در راستای تحقق شعار سال؛

با ثبت اولین رکورد تولید سنگ آهن دانه بندی، کنسانتره و گندله، محقق گردید

با ثبت اولین رکورد تولید سنگ آهن دانه بندی، کنسانتره و گندله، محقق گردید
شرکت سنگ آهن گهرزمین در راستای تحقق شعار سال موفق به کسب اولین رکورد در تولید محصولات خود در اولین ماه از سال ۱۴۰۲ شد


به گزارش اقتصادی برتر؛تلاش‌های شرکت سنگ آهن گهرزمین در زمینه افزایش تولید و صادرات محصولات، می‌تواند به تحقق شعار سال ۱۴۰۲ مبنی بر مهار تورم و رشد تولید کشور کمک کند. این شرکت بزرگ معدنی و صنعتی ایران در برنامه استراتژیک خود برای سال ۱۴۰۲، اصلاح الگوی مصرف، پرهیز از هزینه‌های زائد در جهت کاهش بهای تمام شده محصولات و منطبق با استانداردهای زیست محیطی را با استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در دستور کار قرار داده است.
در فروردین ماه سال جاری واحد سنگ شکن ژیراتوری، خطوط سه گانه کنسانتره و واحد گندله سازی این شرکت به ترتیب با تولید ۹۸۸،۲۵۱ تن سنگ آهن دانه بندی شده، ۶۱۴،۳۱۳ تن کنسانتره و ۵۱۲،۹۴۷ تن گندله، رکورد تولید ماه های گذشته خود را شکستند و با عزمی راسخ در راستای اهداف کلان شرکت گام برداشته اند.
بر اساس این گزارش اقدامات واحد های تولیدی شرکت سنگ آهن گهرزمین که تقريبا هر ماه سیر صعودی داشته به دلیل بالا رفتن توان فنی مجموعه، در بخش های نظارت و پیمانکاری می باشد.
درواقع این افزايش توليد حاصل حمایت های همه‌جانبه مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین و تمامی پرسنل ذیربط بوده که با برنامه ريزي‌های مناسب و تشكيل جلسات منظم فني ومهندسي در مجموعه معاونت بهره برداری این موفقیت را رقم زده اند.همچنین تلاش‌ها و زحماتی که در واحدهای مختلف شرکت گهرزمین از جمله؛ امور معدن، انرژی و آزمايشگاه انجام شده است کاملا مشهود می باشد.
از سوی دیگر، تجزيه و تحليل مسائل ريز و درشت كارخانجات توسط کارگروه های مشترک موجب بهبود فرآیند توليد گردید که درنهايت با اجراي بموقع توقفات پیش بيني شده، تمامی تعميرات مورد نياز كارخانجات انجام شد كه اين امر خود، موجب كاهش چشمگير توقفات اضطراری و در نتیجه افزایش تولید گردیده است.
بی شک باتوجه به اهداف و چشم انداز مجموعه سنگ آهن گهرزمین و همچنین برنامه ریزی های لازم و همت و تلاش و کوشش مدیران و کارکنان این شرکت گام های موثری در راستای تحقق شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید برداشته خواهد شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.