تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳
کد خبر : 6553

جلیل مجاهد در ضیافت پایان سال ۱۴۰۲:

برترین عبادت در جامعه امروز ایران «کار» است

برترین عبادت در جامعه امروز ایران «کار» است
جلیل مجاهد، بنیانگذار گروه صنعتی نیروموتور در ضیافت افطاری و جشن پایان سال ۱۴۰۲ در جمع همکاران و کارمندان نیروموتور اظهار داشت: ضمن تشکر از حضور گرم کارمندان و پرسنل نیروموتور در ضیافت جشن پایان سال گروه صنعتی نیروموتور خداراشاکریم که به لطف او یکسال بسیار سخت در نیروموتور با همراهی شما عزیزان سپری کردیم و من به سهم خود از یکایک شما بزرگواران سپاسگزاری می‌کنم

جلیل مجاهد، بنیانگذار گروه صنعتی نیروموتور در ضیافت افطاری و جشن پایان سال ۱۴۰۲ در جمع همکاران و کارمندان نیروموتور اظهار داشت: ضمن تشکر از حضور گرم کارمندان و پرسنل نیروموتور در ضیافت جشن پایان سال گروه صنعتی نیروموتور خداراشاکریم که به لطف او یکسال بسیار سخت در نیروموتور با همراهی شما عزیزان سپری کردیم و من به سهم خود از یکایک شما بزرگواران سپاسگزاری می‌کنم.

وی در ادامه افزود: امروز بنده بنا داشتم که از چند نفر از همکاران تجلیل کنم اما ساعت‌ها با خودم فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که باید از تمامی پرسنل نیروموتور تجلیل کنم چرا که با چشم خود دیده‌ام که همه شما زحمت کشیده‌اید و آرزومندم که خداوند در آستانه سال نو بهترین‌ها را برای شما رقم بزند و از شما راضی باشد البته بنده معتقدم که خداوند حتما از شما راضی خواهد بود چرا که شما برای جامعه‌ای زحمت می‌کشید که به این فعالیت اقتصاد و تولید نیاز دارد و بنظر من برترین عبادت در جامعه امروز ایران «کار» است.

مجاهد در ادامه خاطرنشان کرد: ما در آغاز هر سالی برنامه سال آینده را طرح ریزی می‌نماییم و امروز مفتخرم که در جمع شما عزیزان اعلام کنم که گروه صنعتی نیروموتور تمام برنامه‌های سال ۱۴۰۲ را به نحو احسن محقق نموده است.
وی ضمن تشریح این موفقیت‌ها افزود: ابتدای سال ۱۴۰۲ نیروموتور شش خط تولید موتور سیکلت داشته است و امروز در پایان سال، یازده خط تولید داریم و این به معنای رشد نود درصدی است. تعداد کارگران و پرسنل نیروموتور در ابتدای سال ۱۴۰۲ حدود ۸۰۰ نفر بودند و امروز در خدمت بیش از ۱۳۰۰ پرسنل هستیم. با زحمات شما عزیزان در سال ۱۴۰۲ کارخانه‌ای به مساحت ۲۳۵۰۰ مترمربع احداث شده است. همچین دو خط تولید انجین که پنج سال متوقف شده بود در سال ۱۴۰۲ از دیماه این خط تولید انجین برای اولین بار در کشور راه‌اندازی شد.
بنیانگذار گروه صنعتی نیروموتور تشریح کرد: در سال ۱۴۰۲، بیش از ۶۹ درصد افزایش تولید داشته‌ایم که طبق آخرین آمار ۱۵۳هزار دستگاه موتورسیکلت امسال تولید شده است و همچنین فروش ریالی هشتاد درصد افزایش داشته است و شما شاهد هستید که بخش زیادی از این آورده‌ها بین کارمندان و کارگران نیروموتور تقسیم می‌شود و بخش دیگر صرف ایجاد زیرساخت‌ها می‌شود.
مجاهد با اشاره به نگاه رو به جلو در سال ۱۴۰۳ تاکید کرد: به یاری خدا در سال ۱۴۰۳ دو خط تولید انجین دیگر با هدف تولید چهار مدل موتورسیکلت در کارخانه احداث خواهد شد و جمعا خط تولید انجین نیرو موتور به چهار خط خواهد رسید.
وی ادامه داد: همانطور که می‌دانید نیرو موتور تنها شرکتی است که خط تولید شاسی دارد و انشاالله در سال ۱۴۰۳، چهار مدل خط تولید شاسی به وسیله ربات راه‌اندازی خواهد شد که این امر در صنعت موتور سیکلت اولین بار توسط شرکت نیرو موتور رقم خواهد خورد.
وی افزود: این مسائل به راحتی بیان می‌شود اما واقعاً با زحمات شما حاصل شده است چرا که تک تک پرسنل نیرو موتور در تامین سرمایه و موارد متعدد همکاری داشته‌اند که شرکت بتواند زیرساخت‌ها را فراهم نماید تا به امید خدا به روزی برسیم که بتوانیم تمام مراحل تولید موتور سیکلت را بومی‌سازی نماییم تا صنعت موتورسیکلت محتاج خارج از کشور نباشد و ارزبری نداشته باشد.
جلیل مجاهد تصریح کرد: در سال ۱۴۰۳ تخمین زده شده است که به تولید یک میلیون باتری خواهیم رسید و زیرساخت‌هایی فراهم شده است که انشاالله با همکاری حاکمیت تولید باتری را ۱۰۰ درصد ایرانی خواهیم کرد.

وی در خصوص افزایش تولید در سال ۱۴۰۳ تشریح کرد: ما باید در سال پیش روی تولید را ۴۰ درصد افزایش بدهیم تا به تولید ۲۱۰ هزار موتور سیکلت در سال ۱۴۰۳ دست پیدا کنیم که به معنای این است که ما در سال آینده به دنبال سهم ۳۰ درصدی از بازار هستیم.

جلیل مجاهد در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌های سال ۱۴۰۳ را اعلام کردم که انشالله تمامی همکاران مثل همیشه خود را آماده کارهای بزرگتر در کشور عزیزمان ایران نمایند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.