تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
کد خبر : 4340

تاب آوری صنایع با همراهی مشترکان خانگی

تاب آوری صنایع با همراهی مشترکان خانگی

مدیر عامل برق منطقه‌ای تهران گفت: کسانی که مصرف خود را به زیر الگوی مصرف برسانند تا ۲ هزار تومان برای کاهش هر کیلو وات ساعت مصرف برق یعنی تا ۲۰ برابر تعرفه برق پاداش دریافت می‌کنند.

حبیب قراگوزلو، مدیر عامل برق منطقه‌ای تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به افت شدید ولتاژ در شهرک صنعتی شمس آباد و نیز فروش انرژی به کارخانجات جدید گفت: پست شمس آباد ۳ به صورت دائم در حال اجرا است و در کمترین زمان ممکن وارد مدار شده است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای تهران در ادامه درباره طرح ملی پاداش مشترکان خوش مصرف نیز، افزود: در سال جاری وزارت نیرو علاوه بر اینکه به وعده خود در همان سال جامعه عمل پوشانده، با افزایش چهار برابری پاداش سال گذشته، شرایط همراهی بیشتر مردم را در تابستان امسال فراهم کرده است.

وی خاطر نشان کرد: نکته‌ای که در این میان اهمیت دارد تأثیر مستقیم این پاداش بر مشترکان خانگی و مزایای غیرمستقیم بر سایر مشترکان از جمله صنایع کشور است.

مدیر عامل برق منطقه‌ای تهران اضافه کرد: در این طرح میزان پاداش در نظر گرفته شده بسته به میزان مصرف برق متفاوت است. کسانی که در زیر الگو، مصرف خود را کاهش دهند تا ۲ هزار تومان برای کاهش هر کیلو وات ساعت مصرف برق یعنی تا ۲۰ برابر تعرفه برق پاداش دریافت می‌کنند. بنابراین مشترکان برق در مناطق عادی با قرار دادن کولر آبی روی دور کند تا ۱۵۰ هزار تومان و در مناطق گرمسیر با خاموش کردن یک کولر گازی تا یک میلیون تومان پاداش دریافت کنند.

قراگوزلو در خاتمه با اشاره به طرح پاداش مشترکان در این زمینه توضیح داد: پیشنهاد پاداش چشمگیر، مشترکان را ترغیب می‌کند که در مصرف خود دقت کنند و این گونه علاوه بر اینکه مشترکان بدون تأخیر، نتیجه همراهی خود را در قالب پاداش نقدی می‌بینند، سایر مشترکان به خصوص صاحبان صنایع که چرخ صنعت و رونق اقتصاد به واسطه همت آنان در جریان است می‌توانند از ظرفیت‌های صرفه جویی شده برای رونق و آبادانی میهن استفاده کنند. در نتیجه مزیت پرداخت این پاداش صرفاً متوجه مشترکان خانگی نبوده و کل کشور از آن بهره می‌برند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.