تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
کد خبر : 3471

تحویل روزانه بیش از چهار هزار دستگاه خودرو در هفته جاری

تحویل روزانه بیش از چهار هزار دستگاه خودرو در هفته جاری

مدیر تحویل و لجستیک گروه صنعتی ایران خودرو ضمن پیشنهاد به مشتریان برای تحویل حضوری خودروها، از اهدای یک میلیون تومان هزینه سفر برای دریافت حضوری در هفته جاری خبر داد.

به گزارش اقتصادی برتر به نقل از ایکوپرس- حمیدرضا چرمچی، با بیان این‌که طبق برنامه ریزی صورت گرفته، برای تحقق هدف عرضه ۲۵ هزار دستگاه خودرو تا پایان هفته جاری تصریح کرد: با توجه به محدودیت های موجود در ناوگان حمل و نقل جاده ای، به مشتریان پیشنهاد می‌کنیم تا خودرو را در سایت های تولیدی این گروه صنعتی به صورت حضوری تحویل بگیرند. 
وی افزود: ایران‌خودرو به منظور قدردانی از مشتریان برای تحویل حضوری خودروها در هفته جاری، علاوه بر عودت هزینه حمل، مبلغ یک میلیون تومان به عنوان هزینه سفر پرداخت می کند. 
به گفته چرمچی، با توجه به زیرساخت های ایجاد شده، پیشنهاد تحویل حضوری به صورت پیامک به مشتریان اعلام می شود و متقاضیان با اعلام تمایل خود از طریق همان سرشماره می توانند در فهرست تحویل حضوری قرار گیرند. 
وی با اعلام این‌که در هفته جاری ۲۵ هزار دستگاه آماده عرضه به مشتریان است، افزود: با توجه به ظرفیت ایجاد شده، تعداد تحویل روزانه به بیش از چهار هزار دستگاه خواهد رسید. 
مدیر تحویل و لجستیک ایران‌خودرو گفت: روزهای پنج شنبه و جمعه این هفته، فعالیت های حوزه تحویل خودرو ادامه خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.