تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
کد خبر : 2512

حضور فولاد اکسین خوزستان در چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان

حضور فولاد اکسین خوزستان در چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان

چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران، با پیام روسای جمهور دو کشور و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور در عشق آباد پایتخت ترکمنستان برگزار شد.

به گزارش اقتصادی برتر به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران، مقامات ترکمنستان و جمعی کثیری از مدیران و فعالان اقتصادی دو کشور در عشق آباد پایتخت کشور ترکمنستان برگزار شد.

شرکت فولاد اکسین خوزستان نیز به عنوان تولید کننده ورق های عریض فولادی استحکام بالا و عملیات حرارتی شونده در خاورمیانه در راستای اهداف استراتژیک خود و توسعه بازارهای خارجی فروش در منطقه آسیای میانه اقدام به برپایی غرفه و ارائه توانمندی ها و قابلیتهای کشور در تولید ورق های خاص به کارفرمایان، صنعتگران، تجار و فعالین اقتصادی کشور ترکمنستان نمود.

گفتی است ٩٨ شرکت دولتی و خصوصی در حوزه‌های مختلف تولیدی کشورمان با مشارکت فعال محصولات خود در حوزه‌های کشاورزی و صنایع غذایی، صنعت ساختمان، سیمان، فولاد، نفت و انرژی، محصولات پتروشیمی، قطعات خودرو، خدمات فنی و مهندسی، دارو و تجهیزات پزشکی را به نمایش گذاشتند.

برگزاری با شکوه این نمایشگاه، فرصت‌های تجاری فراوانی را جهت توسعه بازار محصولات ایرانی در بازار کشور ترکمستان که در جایگاه چهاردهم مقاصد صادراتی ایران قرار دارد، فراهم خواهد کرد.

گفتنی است، شرکت فولاد اکسین خوزستان، یکی از شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری است و در حوزه تولید ورق‌های عریض فولادی فعالیت می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.