تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
کد خبر : 5346

در پنل "بنای برتر؛ ساختمان های برند"مطرح شد؛

در طراحی پکپارچه، جانمایی صحیح تاسیسات جهت حفظ آسایش ساکنین اولویت دارد

در طراحی پکپارچه، جانمایی صحیح تاسیسات جهت حفظ آسایش ساکنین اولویت دارد
امین مقتدایی مدیر بخش تاسیسات گروه ساختمانی جوزی در پنل "بنای برتر؛ ساختمان‌های برند" اظهار داشت: سعی می‌کنیم بهترین مواد اولیه را انتخاب کنیم، همچنین در بخش معماری، طراحی به گونه‌ای باشد تا آسایش ساکنین فراهم شود.

به گزارش اقتصادی برتر به نقل از استودیو نمایشگاه تاسیسات؛مقتدایی ادامه داد: تاسیسات در شرایط اول ممکن است نظر بهره‌بردار را تامین کند، اما به مرور نیاز به بازسازی دارد و سعی می‌شود با تخریب حداقلی اصلاح و تعمیر صورت گیرد تا تاسیسات بیشتر از ۳۰ سال عمر کند.

مدیر بخش تاسیسات گروه ساختمانی جوزی در مورد سیستم‌های پوش‌فیت عنوان کرد: با برندهای خوب کار می‌کنیم، البته در پروژه‌های انبوه‌سازی مشکل صدا به دشواری از بین می‌رود و سعی می‌شود تا تاسیسات در فضاهای خواب ساخته نشود و آسایش تامین شود، به عبارت دیگر در طراحی یکپارچه، تاسیسات دیده می‌شود.

مقتدایی سپس با اشاره به سابقه فعالیت در صنعت ساختمان گفت: محصولاتی را استفاده می‌کنیم که پاسخگوی نیاز مردم بوده و کیفیت بالایی داشته باشد؛ در همین راستا با تولیدکنندگان در ارتباط هستیم تا از محصولات جدید و باکیفیت بهره ببریم.

تمهیدات پلی‌ران در ارزش افرینی برای مشتریان

علی حفیظی در ادامه این پنل با اشاره به فرایند کنترل و نظارت پلی‌ران در بازار برای شناسایی نیاز بازار و ارزش‌آفرینی برای مشتری اظهار داشت: پلی‌ران برای برخی مشتریان که بنای برتر ماندگار می سازند، به صورت ویژه برنامه دارد و محصول تولید می‌کند.

وی بیان کرد: علاوه بر این برای همه مخاطبانی که از هر طریقی با ما ارتباط پیدا کنند وارد تعامل می‌شویم و نظارت و آموزش رایگان را داریم؛ چرا که اعتقاد ما بر این است که آسیب در هر مرحله از پروژه، به سابقه و اعتبار پلی‌ران لطمه وارد می‌کند.

مدیر بازاریابی پلی‌ران سپس با اشاره به نحوه بسته‌بندی تاسیسات و لوله‌های فاضلاب گفت: محصولات ما عمدتاً اتصالات هستند که در کارتن‌ها بسته‌بندی می‌شوند، برای لوله‌ها هم به جهت جلوگیری از هرگونه آسیب ضمن سلفون پیچی، در تعدا مشخص در شانه قرار داده و در کاورهای آنتیUV قرار می‌دهیم که تا مدت یکماه قابلیت نگهداری مقابل آفتاب را دارد.

حفیظی همچنین بیان کرد: ما حتی در زمینه انبار محصولات نیز آموزش‌های لازم را به مخاطبان و مشتریان خود می‌دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش‌آفرینی پلی‌ران در شرایط تحریم و تنش‌های اقتصادی خاطرنشان کرد: تنش امری طبیعی است اما با این اکوسیستم ناگزیر هستیم خودمان را تطبیق دهیم، بنابراین تدابیر ما این است که از یکسو نقدینگی زیادی را درگیر مواد اولیه برای دپو کنیم و از سوی دیگر حجم بالایی از کالای تولید شده را داشته باشیم تا در شرایط بحرانی بتوانیم به راحتی از آن گذر کنیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.