تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸
کد خبر : 1657

وبینار رایگان متدولوژی AUTOSAR، مسیر تحول نرم‌افزار در صنعت خودرو

وبینار رایگان متدولوژی AUTOSAR، مسیر تحول نرم‌افزار در صنعت خودرو

نخستین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی راهکارهای فناوری در صنعت خودرو که با عنوان «کلینیک فناوری خودرو» برنامه ‌ریزی شده است، با موضوع «متدولوژی AUTOSAR، مسیر تحول نرم‌افزار در صنعت خودرو» به همراه پرسش و پاسخ و اعلام نیازهای فناورانه گروه صنعتی ایران‌خودرو یک شنبه ۳۰ بهمن به صورت آنلاین برگزار می شود.

به گزارش اقتصادی برتر به نقل از ایکوپرس- به منظور تسهیل طراحی توزیع شده سیستم های نرم افزار خودرو، استاندارد AUTOSAR در سال ۲۰۰۳ با همکاری تولیدکنندگان خودرو و تامین‌کنندگان رده‌های مختلف در حوزه سخت افزار و نرم افزار خودرو، معرفی شد. با گذشت زمان، شرکت‌های متعددی در جهت توسعه و تکامل این استاندارد، به این کنسرسیوم پیوستند تا جایی که هم اکنون این کنسرسیوم شامل بیش از ۱۵۰ شریک جهانی است و استاندارد AUTOSAR، به عنوان رویه اصلی مهندسی نرم‌افزار در خودرو شناخته می‌شود. 
در این وبینار رایگان، ضمن تشریح سیر رشد و تکامل نرم افزار در پلتفرم برق و الکترونیک خودرو، تاریخچه، ضرورت و اصول متدولوژی AUTOSAR مورد بحث قرار خواهد گرفت.
به گزارش روابط عمومی جتکو، مخاطبان این وبینار، مهندسان طراحی نرم افزار و الکترونیک در صنایع خودرو، اعضای هیات علمی و دانشجویان رشته‌های، برق، کامپیوتر و مهندسی خودرو و مدیران و اعضای شرکت‌های دانش بنیان با موضوع کاری مرتبط هستند. 
این وبینار شامل سرفصل های قیدها و الزامات در نرم‌افزارهای خودرو، سیر تکاملی پلتفرم برق و الکترونیک خودرو، نسل کلاسیک متدولوژی AUTOSAR، چالش های نسل بعدی پلتفرم خودرو و نقشadaptive autosar در توسعه پلتفرم zonal یک شنبه ۳۰ بهمن ساعت ۱۵ در سایت www.evand.com  برگزار می شود و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام حضور در وبینار به این سایت مراجعه کنند.  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.